Mýtus #14 Time management

Time management znamená udělat co nejvíce za co nejmenší čas

Mnoho lidí věří, že efektivní řízení času spočívá v tom vtěsnat co nejvíce úkolů do omezeného časového rámce. Tento přístup však přehlíží důležitost stanovení si vlastních priorit, zaměření se na to, co nás vnitřně naplňuje a jak vybalancovat pracovní a soukromý život (co takhle přečíst si mé předešlé posty k work-life balance?) . 😉

Pouhá snaha udělat více za kratší dobu, může vést k vyhoření, snížené produktivitě a zanedbávání důležitých aspektů osobního a profesního života.

Skutečný time management je o efektivním plánování si času s ohledem na stanovené pro nás nejdůležitější úkoly a hledání rovnováhy mezi produktivitou a spokojeným životem.

Nevíte, jak si time managment nastavit tak, aby vás čas podporoval, a ne aby vás tlačil do stresu? Zarezervujte si zde 30 minutou konzultace zdarma a společně se podíváme na to, jak bych vám mohla pomoci s časem nakládat ve váš prospěch.
Jitka 🌹